DİŞ İMPLANTLARINI YAPTIRMAYA DEĞER Mİ?

Türkiye'de diş implantları ile benzersiz bir görünüm elde edebilirsiniz. En önemli avantajı ise size kaybettiğiniz özgüveni vermesidir.

implant1

Diş implantları

Diş implantlar, çene kemiğinize yerleştirilebilen yüksek kaliteli, güçlü titanyum vidalardır. Bunlar temel bir yapay diş kökü görevi görecektir.

Titanyum malzeme benzersiz bir çene kemiğine dönüşebilir. Ek olarak, bu madde vücudunuzun dokularıyla etkili bir şekilde karışır.

Kimler İmplant Yaptırabilir?

Tedavi için ideal adaylar sağlıklı dişleri ve kemikleri olan herkestir. Türkiye'de diş implantları hemen hemen her yaş için uygundur; en önemlisi sağlam ve sağlıklı bir çene kemiğine sahip olmanızdır. Bu nedenle örneğin çocuklarda çene kemiği tam olarak büyüyene kadar implantlarla beklersiniz. Ayrıca, bazı hastalıklar ve ilaçlar komplikasyon riskini artırabileceğinden, hastanın genel sağlık durumunun iyi olması gerekir.

Bu nedenle diş hekimi, dental implantların bir hastaya uygun olup olmadığına karar vermeden önce birkaç şeyi göz önünde bulundurur. Örneğin, doktor her zaman diğer şeylerin yanı sıra X-ışınlarını kullanarak bireysel bir değerlendirme ile kapsamlı bir muayene yapar.

İmplant Bakımı

İmplant bakımı implantın ömrü için çok önemlidir. Bakterilerin implantın içine inmemesi ve iltihaplanmaya neden olmaması için diş implantlarının etrafındaki hijyeni diğer dişler kadar dikkatli bir şekilde tedavi etmek.

Başlangıçta diş hekimine veya diş hijyenistine daha sık çağrılacaksınız, bu nedenle herhangi bir komplikasyon olmayacak ve ardından implantlarınızı en iyi nasıl temizleyeceğiniz konusunda da bilgi alacaksınız.

Diş İmplantlarının Avantajları

Türkiye'deki dental implantların avantajları, örneğin çıkarılabilir bir protezden farklı olarak kemiğe tutunmalarıdır. Bu, implantları çok dayanıklı hale getirir. Genel olarak faydalar için şunları takip edin:

Çiğnemeyi kolaylaştırırlar ve çıkmaları konusunda endişelenmenize gerek yoktur. İmplantlar aynı zamanda doğal bir diş gibi çene kemiğini de uyararak kan akışının olumsuz etkilenmemesini sağlar.
Dental implantların köprü olarak adlandırılanlara göre bir diğer önemli avantajı, dental implantların yakındaki sağlıklı dişleri gıcırdatıp delmenizi gerektirmemesidir.

Diş İmplantları veya Protezler

İmplantlar bir adım önde olsa da diş implantları veya takma dişler benzerdir. Dental implantların, örneğin çıkarılabilir protezlere veya köprülere göre en önemli avantajı, çene kemiğine bağlı oldukları ve çiğnenmeleri daha kolay olduğu için asla gevşemeleri konusunda endişelenmenize gerek kalmamasıdır.

Ayrıca diş implantları daha çok doğal dişin bir parçası gibidir ve ağzınızda yabancı bir his bırakmaz. İmplantları yapmak için genellikle diğer çözümlerde gerekli olan yakındaki diğer dişleri gıcırdatmanıza veya delmenize gerek yoktur.

Türkiye'de Diş İmplantı Maliyeti

Türkiye'de dental implant fiyatları, implant sayısı ve ağızdaki koşullar gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Bununla birlikte, implantlar birincil diş müdahalesidir ve bu nedenle diğer birçok tedaviden daha pahalıya mal olabilir.

Türkiye'de bir diş implantına karar vermeden önce, toplam maliyetin yazılı bir maliyet tahminini sağlayan profesyonel bir diş kliniği seçmelisiniz. Diş hekimleriniz size tam fiyatı, diş bakımı ödeneğinin boyutunu ve ne kadara mal olacağınızı söyleyebilir.